הזווית שבה אתה מצלם את התמונה שלך יכולה לעשות הבדל גדול באיך שהיא נראית. בניגוד לצילום ישר, נסה לצלם מזווית גדולה יותר או מוקטנת כדי לכלול עניין ועומק לתמונה שלך. אתה יכול בנוסף לנסות צילום מטווחים שונים כדי לפתח תוצאות שונות. קירות הגלריה הם אמצעי מסוגנן לתלות את כל החלקים הקטנים המועדפים עליך אחד עם השני – כמה שיותר לא תואמים יותר טוב בהרבה.

 

הדפסי אמנות משטחי קיר כדי לרענן את הבית שלך

 

המוצרים שלנו מסופקים באריזה חזקה שפותחה במיוחד כדי להבטיח שההזמנה שלך תגיע לכאן איתך באותו מצב אידיאלי שבו יצאה מהסדנאות שלנו. באותו זמן בדיוק, הוא נעשה כדי להתאים למוצר הנשלח, כך שפסולת מיותרת תישאר פנויה. הדפס בהיר ותוסס כולל פרחי אביב מצוין לשינוי תקופות בהן אני רוצה להעלות את הצער של החורף.

 

איך ליצור נוף שולחן מדהים לפסחא

 

לכל סוג של חדר יכול להיות מוטיב והבנה מה זה לפני שתחליט על אמנות משטח הקיר שאתה קונה עבור החדר הזה יכולה לעזור לך עם המראה הכללי שלך. אז, למשל, אם יש לך נושא מבריק ומאוורר, אז הדפס קו חוף מדהים של הצילום הדיגיטלי שלנו בנוף הים עשוי להיות אמנות הקיר המצוינת. קל להשיג אותו סחוב ולתפוס פריט אמנות מגמתי כרגע. אמנות קיר מותאמת אישית יכולה להיראות מצוין כסדרה של מיני עיצוב קיר משטח או כיצירה ענקית אחת של אמנות קיר.

 

מסגרת הדקות המוצלחת מאוד שלנו כוללת 52 מהתמונות היקרות ביותר שלך ובוודאי תביא עיצוב, אלגנטיות והתאמה אישית לכל חדר. אם יש לך תמונה אחת לבנות, מסגרות הגלריה שלנו מגיעות במידות שונות ובצבעי מסגרות כדי להנציח כל רגע, גדול או קטן. כאשר אתה רוכש מ- תמונות לבית , יהיה לך פריט אמנותי שמקפיד להחזיק מעמד למספר שנים קדימה.

 

כמות הבחירה שאתה מקבל עם טפט הדפס אמנותי היא בלתי מוגבלת, וזו הסיבה שיותר ויותר אנשים בוחרים בטפט דיגיטלי בימינו. זו הסיבה שהבדים שלנו מחזיקים מעמד למספר שנים ולמעשה נראים כמו אמנות קנבס באיכות גלריה. המדפסות שלנו למעשה יודעות את העניינים שלהן בכל הנוגע להפקת התמונות האפקטיביות ביותר וכאשר ניצול הקבצים המקצועיים שאנו מפרסמים מכם מסתיימים בהדפס קנבס מרעיש לקירות הבית שלכם. בין אם אתה חובב דפוסים מופשטים, פוטוריאליזם, הדפסי טבע או עבודות אמנות של בעלי חיים, יש לנו מגוון עצום של אמנות קיר כדי לייפות את משטחי הקיר שלך ולהחיות את הסלון שלך. מדפסות הקנבס האולטרה-מודרניות שלנו יוצרות מחדש את התמונות היקרות שלך במידות המדויקות. המדפסות המיועדות למטרות שלנו מבטיחות שהקנבס שלך מנצל את המשמעות המדהימה החדה כתער לאורך כל המסגרת.

 

הציפוי המודבק האחורי שלנו ועולה אקריליק פירושו שהאומנות שלך מוגנת לחלוטין. מסגרות מיוצרות בעבודת יד תוך שימוש בעץ חזק ובלוח תמיכה עבה נוסף. אנו משתמשים במדפסות ג’יקלה מתקדמות עבור בהירות ומידע ללא תחרות. “מקום טוב להתחיל בו הוא עם תערוכות בוגרים וגלריות סטארט-אפ, וכשזה אפשרי שוב, פתחו אירועי סטודיו”, ממליצה ראש הפריסה של Kitesgrove, קלרה יוארט. “אני מניחה שגורם ההתחלה העיקרי הוא להיות די דינמי, ולא ברמה מדי”, ממשיכה סופי אשבי. “זה לא אומר שזה תמיד צריך להיות תוסס ונועז, רק צריך להתרחש די הרבה.

 

הדפסי תמונות ממוסגרות בשחור-לבן משפיעות ללא הרף – בין אם מדובר בטבע, יחידים, מכוניות, מטוסים או עיצוב. אתה לא משיג יותר מודרני מחיי עיר, ונופים עירוניים תוססים מייצרים מוקד מרכזי אופנתי ומודרני בחדר, במיוחד כשהם מתפרסמים על זכוכית. ארונות בגדים למחצה, מסגרות מיטה מפלדה וריהוט חדר שינה לבן מבריק תואמים את חדר השינה של המודרניסט. אם אתה מצייד חדר שינה חדש או משדרג חלל קיים, אין צורך להשאיר את הקירות חשופים.